27 januari 2021

Grote brand in schuur Daarle

1 min read

Daarle – Vrijdag avond heeft er een grote brand gewoed in een schuur aan de Esweg. In de schuur waren gasflessen aanwezig waardoor er gevaar voor ontploffing was, een gasfles is ook daadwerkelijk ontploft. In het naastgelegen gebouw stonden koeien, zij konden in veiligheid gebracht worden.

Twee mensen zijn door ambulancedienst na gekeken i.v.m het inademen van rook maar niemand hoefde mee naar het ziekenhuis. Hoe de brand is ontstaan is niet bekend.

Foto`s: Hoogland Producties / Sven Fotografie / Mariska Bruin

Geef een reactie