4 maart 2021

Brand in McDonald’s ontdekt door personeel

2 min read

ALMELO – Er heeft in de nacht van maandag op dinsdag brand gewoed in de McDonald’s in Almelo aan de Laan van Iserlohn. Het personeel dat de zaak aan het schoonmaken was, rook een sterke brandlucht na het openen van het magazijn werd de brandweer werd ingeschakeld.

In het pand was sprake van een lichte rookontwikkeling. De brandweer, die aanwezig was met twee blusvoertuigen, een hoogwerker heeft ruim een uur onderzoek gedaan in en rond het gebouw. De oorzaak werd gevonden in het ventilatiesysteem van het gebouw.

Ook op het dak is de brandweer geruime tijd bezig geweest. De McDonald’s was tijdens de melding al gesloten voor bezoekers, het personeel was bezig met schoonmaken voor de volgende dag. Wat de brand heeft veroorzaakt is niet bekend.

Geef een reactie